igår


shit, kvälln igår var verkligen super rolig. hade tänkt att berätta allt nu!

jag var ju med frida på dagen, men sen skulle jag ta bussen till mammas kille för att vi skulle sova där och så, men så frågade jag mamma om jag kunde sova hos frida, och YES !
vi träffade patric, fabbe och kevin först, spelade lite fotboll och så, sen skulle luddes familj hem till frida och äta, så då var ludde och hans kusin med oss lite senare, vi typ hoppade studsmatta och gjorde inte så mycket, skit kul asså. sen gick väl alla hem vid 00.30, eller något sånt?
hoppas alla hade en lika kul påsk som jag hade? :)

idag skulle vi då på fotbollsträning, men jag mådde jäätttteee dåligt av allergin, kände mig helt borta... ?
så jag åkte hem och vilade istället . !

mer om min dag kommer senare, eller snart, i nästa inlägg ;D

P U S S !


Kommentarer
Postat av: emma karlsson

pollen -.-

2011-04-24 @ 19:07:30
Postat av: emelie koch

jobbigt med allergin,

hoppas du haft en braa dag igår :D

2011-04-24 @ 19:30:47
URL: http://emeliekochs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback