utbildningsdag 1

hejsan ! ♥
pappa väckte mig åtta imorse, eftersom att elin skulle komma och hämta mig ungefär kvart i nio. vi åkte iväg till första dagen av "utbildningshelgen", det är ju imorgon också.
iallfall så var det skoj o så att vara där, men herre vad varmt det var, och så brändes det under fötterna eftersom vi spelade på konstgräs.
och på slutet av allt när vi spelade lite match så fick jag världens stämpling och har svin ont i tån just nu, den var så hård så att min nagel trycktes ner och är helt böjd nu ;o
det gör ganska ont att gå, men jag ska be mamma kolla på det, jag vill inte skada mig ännu mer nu innan änglagård, så vi får se hur det blir imon... :/
ni kanske tror att jag överdriver eller så, men jag lovar, det gör sjukt ont :(

aja, jag och pappa kom precis hem från ica, ska snart äta och efter det känner jag för att bada eller något, ska ringa matte, han snacka om att han ville det.
ha et gött ! pusssss


under lunchen....

Kommentarer
Postat av: lina

sov på natten!

2011-08-20 @ 22:07:04
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback