4 juli 2011


godkväll mina kära läsare ♥

dagen har varit ganska slapp, jag har haft en del huvudvärk m.m, kan bero på att jag inte drack tillräckligt med vatten under cupen :/ få ta och skärpa mig med det....
men iallfall så har jag inte gjort så mycket pga. av det , dammsugit, städat garderoben (behövdes verkligen), sovit, kollat på film och slappat.
en ganska goo dag om man tänker på det.

imorgon hoppas jag att jag inte är lika trött, helt meningslöst. :/ hoppas att ni har haft en bra dag iallfall :)

på onsdag kommer våra sysslingar hit och ska bo här till på fredag, det är några goa stockholmare men som nu bor i london. ser dom inte alls ofta så det ska bli super kul.
tyvärr kan jag inte vara med på fotbollsavslutningen på onsag då, men jag hoppas att vi hittar på något, om inget annat blir det liseberg på torsdag med dom.
(senast dom var här och vi var på liseberg var det 30 grader och lisse hade besökrekord, vi hann åka typ 4 grejer på hela dagen) huh....
på torsdag ska det bli regn så jag hoppas att det inte är mycket folk alls.

nu ska jag nog lägga mig och lyssna på musik eller sätta mig och slappa vid tv:n :)

kiss and god night, see you tomorrow ;)


bild tagen av lina mattsson www.watchtv.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Emelie koch

fiiin är du hjärtat!!! <3

2011-07-05 @ 09:45:23
URL: http://emelielinneakoch.devote.se
Postat av: Lina

tack fina ängel , <3:)

2011-07-05 @ 10:20:52
URL: http://watchtv.blogg.se/
Postat av: Lina

tack fina ängel , <3:)

2011-07-05 @ 10:20:54
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback