go dag ?


yes, ännu en go dag.
jag och lillan cyklade ner till havet en stund, för hon ville fiska krabbor, japp.
vi var väl där i någon timme innan vi cyklade hem igen för att göra lunch, blev pizza, höhö, men gott var det iallfall :)

sen stekte solen som tusan, så hon gick till poolen och badade medans jag la mig och solade lite, somnade också? (tänk om hon hade drunknat? :o ) höhö. men det gick bra.
så när jag kom in och kollade mig i spegeln var jag alldeles röd -.- men nu är det brunt, haha.
gött med lite mer färg :)

men nu ska jag kolla lite mer på datan, pusspuss



kärlek .

Kommentarer
Postat av: caroline

Kan du inte lägga in lite nya bilder från där du är och visa hur dom bor typ ? :)

skulle varit kul o seeee ! <3

2011-07-11 @ 19:45:56
URL: http://waasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback