bloggpaus?


kanske tar en bloggpaus denna veckan, vi får se.... ?
har ganska mycket annat att göra och aa.
sen hoppas jag verkligen att lina blir klar med min design snart, har väntat ett tag nu :)
känn ingen stress.
kommer bli mycket roligare att blogga när den kommer 


men iallfall så åkte vi in till action park (ap) idag med klassen, det var kul att kolla på när alla åkte, haha!
en i min klass ramlade och typ gled på huvet, skrapade sig och fick typ vääärldens största bula, shit :s

sen åkte klassen in till gustav aldolfs torg och vi skulle då börja våran stadsorgentering, det var typ 26 grader ute och skinande sol, så det var grymt jobbigt att gå runt, och speciellt för min grupp, efter halva tiden var vi klara med första stoppet och det var fem :s
men mycket var pga. en lärare som typ "gömde" sig :s
aja... det gick bra iallfall. :)

aja, skriver imon om jag tar en liten paus..
pusss!


har en stooooooor bildbrist ! :s

Kommentarer
Postat av: Amanda

ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG!!!!

2011-06-02 @ 08:56:11
URL: http://amandaheartyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback