back on track

Nu kanske ni tror att jag tog en bloggpaus i två dagar men nej, har haft så himla mycket annat för mig så har verkligen inte haft tid! har himla mycket i skolan just nu. så det var inte direkt planerat att inte uppdatera något. men hoppas det är okej ändå!
Idag har vi haft en lång och ganska så jobbig dag i skolan! efter det stannade jag och några kompisar kvar i skolan och jobbade lite och sen drog vi och åt innan träningen började. Nu ligger jag i soffan och har ont i hela ansiktet?! allergin har varit som värst nu på kvällen och jag har precis tagit tabletter och har ni en ispåse på ena ögat :(
Måste plugga so pch matte!! pusspuss baabes!



Kommentarer
Postat av: tjäna pengar enkelt

Låter 13 00 kr på två dag fel för din blogg? Hur tror du Kissie har råd?

Då får flera tusen läsare + åk på resa med kompisar till new york och shoppa inne i victoria secret? Får du inte åka på resa?

Passa då på köpa allt som är inne och bli populär?

OCH kända designers kommer även vilja samarbeta med dig!

Så jag lever och jag har precis fyllt 15 år..

JAG LJUGER ALDRIG och har alltid bevis upplagt: http://tjanapengarenkelt.blogg.se

2012-04-25 @ 21:27:49
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback