Dag 2

en av de viktigaste personerna i mitt liv är nog min syster, hon är bara ett år yngre än mig och även fast vi har heöt olika intressen och är hur olika som helst så fårstår vi varandra verkligen bra! även fast vi bråkar en hel del håller vi ändå alltid ihop när något går emot. ♥








dag 1: Din facebook profilbild

dag 2: En av de viktigaste personerna i ditt liv 
dag 3: Någon/några jag aldrig kommer glömma
dag 4: En vän som betder mycket för mig
dag 5: Dagens outfit 
dag 6: Något jag längtar efter
dag 7: 5 fakta om dig själv
dag 8: Bild på ne tid jag saknar 
dag 9: Gammal och ny bild på dig själv 
dag 10: Några bilder från din förra sommar 
dag 11: Den som betyder allt för mig 
dag 12: Det här saknar jag 
dag 13: Favorit citat 
dag 14: En bild som för mig betyder kärlek 
dag 15: En bild osm alltid får mig att le 
dag 16: Bild på dig och dina syskon
dag 17: Mina drömmar  
dag 18: Något som har förändrat ditt liv 
dag 19: Några av dina killkompisar 
dag 20: Mina bästavänner 
dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut 
dag 22: Favorit klädesplagg 
dag 23: Mina rädslor 
dag 24: Din fritid 
dag 25: Någon du var nära vän med som liten


Kommentarer
Postat av: Emelie-Eyebe

Vad fina ni är på den andra bilden!

2012-04-07 @ 22:42:01
URL: http://eyebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback