tolfte

godmorgon! ♥
vaknade ganska tidigt imorse av att telfonen ringde och efter det kunde jag inte somna om, så jag gick och gjorde mig frukost och satte mig vid tvn.
Idag ungefär klockan 13 ska jag börja gå mot bussen för att åka in till tandläkaren. Opererade ju en tand förra veckan och jag har fortfarande ont så dom ska kolla hur det ser ut och sen bara prata lite tror jag, inte det roligaste att göra på lovet eftersom jag egentligen skulle vara med kompisar idag men det finns inte så mycket att göra åt det. Efteråt möter jag upp mormor i stan för att äta och kolla runt lite. sounds great.
ha det bäst, puss!


bjuder lite..


Kommentarer
Postat av: Emelie-Eyebe

HAHA STOLT FOTOGRAF!

synd att du skulle till tandläkaren :(

2012-04-12 @ 19:42:53
URL: http://eyebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback