heldag på stan

hello there!
ska bara berätta lite snabbt om min dag. egentligen skulle jag vara med på utbildningsdagar denna helgen, men mitt kbä hindrar mig tyvärr, och det är så väädigt sur över! men iallafall åkte jag med mitt lag in till göteborgsvarvet och kollade och hejade på folk. direkt när det var slut stack jag in till liseberg och träffade massa killkompisar! så himla goa är dom ♥

kom precis hem därifrån och nu är jag så himla trött så jag ska alldeles starx gå och lägga mig och få min beauty sleep! haha nejdå. Men sov så gott så skriver jag imorgon. PUSS


Kommentarer
Postat av: emelie koch

hoppas ditt knä blir bättre hjärtat!

kolla in min nya blogg :):)

2012-05-13 @ 15:24:48
URL: http://mefashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback