a funny day

 

hejsan :)

jag vill bara säga att jag är gryyyym på minigolf ;) haha, nej men jag vann faktiskt med 30 poäng !
woho, efter det gick vi bara runt och tittade på massa saker. Och sen skulle vi hämta mamma för att hanna skulle åka och kolla på någon kaninbur och sen skulle vi hem, men på vägen stannade vi på frölunda torg eftersom att det var någon invigning av ännu en ny del, och därför var det 20% rabatt på alla affärer. :)
så jag passade på att köpa ett par skor som jag ska ha till bröloppet och även skolavslutningen ;D
(bilder kommer sen)

om ungefär en halv timme ska jag cykla iväg till fotbollsträningen :)
P U S S !


Kommentarer
Postat av: emelie

lägg in bilder på skorna :D

2011-04-20 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback