monday

tjoo breee

måndagar är korta och sköna i skolan, slutar 13.00, efter det gick jag med ebba, medea och emelie till ica, sen bestämde vi oss för att gå till glassbaren, då ringede vi matte och frågde om han vill med.
efter det gick vi till rampen för matte ville åka lite och då kom även fabbe och sen några från torslandaskola, härlig dag idag med fint väder :)

vet inte riktigt vad jag ska skriva om. jag har bloggtorka..... så kom med förslag vad jag ska blogga om, så blir det ju roligare att läsa också :p

puuuuss


jadu frida...... ;)

Kommentarer
Postat av: rebecca!

SV: tack din blogg är också jättefin,vi kanske kan göra länk byte ?

2011-04-05 @ 16:46:30
URL: http://becove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback