wednesday


hejsan kära läsare.

dagen idag har varit kort och tråkig, vi var på utflykt till gryaab, reningsverket, blää......tråkigt, luktade illa och ah... :(
men det som var bra var att vi slutade direkt efter och det var ungefär klockan 12.30 :D

men så skulle jag in till mammas jobb för att sen åka till doktorn och göra nya allergi tester, det var samma som förut och lite till :s


men jag hoppas att snart kommer lina med en ny design till mig, och då ska jag även börja skriva lite mer om mode och foto. och så ska menyn och kategorier fixas! :)

annas så ska jag nog gå och lägga mig i soffan nu, ha det så bra.
puuusss


(bildlöst inlägg idag)

Kommentarer
Postat av: Ida Skeppström | BLOGGDESIGNER ♥

tack detsamma sötan! :D <3

2011-04-07 @ 21:17:00
URL: http://skeppstroms.blogg.se/
Postat av: Ida Skeppström | BLOGGDESIGNER ♥

2011-04-07 @ 21:17:11
URL: http://icbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback