6 augusti 2011

heello there ♥
hoppas ni har haft en bra dagm, för det har jag :) mamma körde mig in till backaplan för at möta upp mormo, vi drog oss mot frölunda torg och gick runt och kikade där ganska länge innan vi gick och åt, köpte en liten sak och sen present till hanna som fyller år om 2-3 veckor.
efter det hade vi inget att göra och klockan var inte så mycket, så vi drog in till slottskogen och spelade minigolf, jag vann, tihihi !
en riktigt goo och härlig dag :)

imorgon ska vi åka in till nordstan och kolla där och affärerna runt, och sen kanske det blir bio med frida vid 15.00 tiden, baksmällan 2 (a)
hihi, kommer bli en grym dag imorgon med :) likeeee !

pusspuss



fyfan, :'( :'(

Kommentarer
Postat av: emelie koch

i mina öron låter de som riktigt bra dagar!



älskling som jag sagt, jag finns alltid för dig!

i vårt och torrt, i love you!

2011-08-15 @ 01:11:42
URL: http://emelielinneakoch.devote.sei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback