älskade klass

detta kommer nog bli ett ganska långt inlägg, men hoppas ni orkar läsa.





Tänker sjukt mycket på 7:an nu, men det kanske inte är så konstigt? börjar ju liksom imorgon. jag och två av mina vänner har tagit ännu ett steg, ny skola, nya utmaningar, nya möjligheter, ny lärare, allt kommer vara nytt, men jag vill inte det ...
det är klart det ska bli kul att få göra det man älskar och träffa massa nya människor, men jag vill inte, jag ha det som jag har haft i tre år nu. vill, vill, vill !
4s-tärnan
5s-skonaren
6cs

klassen som jag alltid kommer minnas, vi hade helt serriöst den roligaste, gooaste, härligaste, galnaste och mest störda klassen på hela skolan, och helt klart världens underbaraste lärare.
kommer så väl ihåg när vi skulle träffa klassen innan 4:an, alla satt helt knäpp tysta och bara kollade på varandra, man vågade inte ens prata med dom man redan kände, haha!
från denna tystnad, började vi sakta men säkert lära känna varandra, prata med dom som kom från en annan skola, vara med varandra, bli kompisar, bli bästisar !
vi hade något speciellt i våran klass, något som man sent kommer glömma.
6:an var det roligaste året, då var alla med alla och vi hade grymt roligt, på lektioner när man skulle vara tyst och bara sitta och lyssna, eller när man skulle jobba med något man verkligen inte ville eller orkade, så blev det bara helt okej pga. vissa personer som gjorde det sjukt roligt.
man skulle sitta ute i allrummet eller i grupprummet för att få "arbetsro" så istället, hoppar vi runt i soffor, kör kuddkrig, sitter och snackar, lyssnar på musik och har galet kul !
jo visst, vissa dagar kände man sig nere, var sur eller bara allmänt trött, och då ville man kanske inte vara med och hålla på hela tiden.
vissa lektioner var det faktiskt rikitgt bra arbetsro och man jobbade på bra, och vissa körde man jage runt i skolan och hann läsa första bokstaven i ett ord liksom.. ♥
det jobbigaste med skolan måste vara morgonen , när man måste gå upp så tidigt, men klassen gjorde att man bara ville till skolan och träffa alla, det gjorde allt mycket lättare !
ibland var man sjukt trött på vissa personer och ville bara att dom skulle åka till månen och aldrig mer komma tillbaka, men ville typ aldrig mer se dom.... men utan dom personerna, hade det inte alls varit samma sak.
alla gjorde sitt, och det var just pga. detta som allt blev så bra. ! vi var som ett pussel, saknades en bit, så gick det bara inte ihop.! ♥
































jag var bara tvungen att skriva detta! hoppas ni orkade läsa .



och ni som inte har gått i våran klass fattar nog inte hur roligt vi har haft det. och säkert vissa i klassen fattar nog inte hur mycket jag kommer sakna det. känslan för denna klassen, oh herre, den är stor ! ♥

jag vill verkligen tacka enormt för dessa åren, jag kommer inte glömma någon, och jag kommer inte glömma något.
o så vill jag tacka våran underbart grymma lärare cissi ! utan dig hade det inte heller varit samma sak ♥

ni har gjort mig så otroligt stark !
och man fattar inte att man kommer sakna något fören man väl gör det .. ♥

with love, lalla !

Kommentarer
Postat av: frida

Shit vad jag kommer sakna dig och alla! <3



Några bilder tagna av mig. ;D <3333

Hoppas du får det bäst på Änglagård!

2011-08-21 @ 20:50:21
URL: http://emelieefridaa.blogg.se/
Postat av: frida

Shit vad jag kommer sakna dig och alla! <3



Några bilder tagna av mig. ;D <3333

Hoppas du får det bäst på Änglagård!

2011-08-21 @ 20:50:22
URL: http://emelieefridaa.blogg.se/
Postat av: lina

de värsta med att gilla att fota är att man nästan aldrig är med på några bilder. bevis: bilderna i ditt inlägg. stackars mig . :(

2011-08-21 @ 21:08:20
URL: http://watchtv.blogg.se/
Postat av: caroline

fick fan tårar när jag läste texten.

kärlek till våran klass är obeskrivlig, jag bara älskar den ! <333

2011-08-21 @ 21:33:17
URL: http://waasenius.blogg.se/
Postat av: emelie koch

åh minnen för livet, klassen ingen kan slå,

vänner som är oslagsbara!

vill,vill VILL INTE heller att allt ska bli nytt.

men vi har fortfarande varandra, och de är de bästa!

hoppas du får de grymt bra på änglagård hjärtat!

jag älskar dig till tusen bästavän!

2011-08-21 @ 21:34:33
URL: http://emelieefridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback