dagen


ohno, dagen började med att verken datorn eller tv:n funkade, igen !
men det var tydligen så att någon hade grävt av en kabel så det inte funkade i hela torslanda, eller fattade jag fel ??
aja iallfall har det inte funkat för mig, men nu så ;)
dagen har gått riktigt fort och det har varit underbart väder ! eftersom vi är barnvakt hemma men mamma var på jobbet så passade jag lillen, men det gick bra, hon är så lugn. så jag låg mest ute i solen och göttade mig, härligt med sol igen, eller vad tycker ni ?
när mamma kom hem skulle vi ner med några kompisar och grilla vid havet, bada och åka båt/ring, så galet roligt :)

kom precis hem därifrån och nu ska jag kolla på tv lite och bara mysa, ha det gött. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback