GODMORGON .

hejsan & godmorgon :)
vaknade idag med svin ont i näsan, pga. av att jag är så snorig och förkyld, men det ska nog bli bättre, hoppas jag.
nu är det lite bättre men ja, jag vill inte rikskera att bli sjuk, så ingen match för mig idag, men lycka till och ta torslanda nu tjejer !

vid 15.00-tiden drar jag mig ner mot bussen för att åka hem till mormor, ska nämligen sova där i natt, eftersom att vi ska åka till ullared imorgon, kanske inte har berättat det ? men japp, det ska vi :)
hoppas på att må bättre då, för det är tråkigt om man mår sådär :( 

puss

Kommentarer
Postat av: Lina

var där förra veckan, dom har såna där odd molly dröjor nu! :)

2011-08-16 @ 14:35:43
URL: http://watchtv.blogg.se/
Postat av: Elin

Du får krya på dig:) och hoppas du hittar något fint på ullared

2011-08-16 @ 16:57:30
Postat av: frida

jag ska dit på Torsdag, synd. ;) <3

2011-08-16 @ 18:54:43
URL: http://fridaalderblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback