inte hunnit

hej ♥
inte hunnit blogga något idag, efter att jag hade vaknat, ätit frukost och allt det där, bestämdes det på direkten att vi skulle åka till lek&bus landet innan träningen.
så ja, mamma körde oss in dit och sen blev det bussen hem.
det var faktiskt helt okej att vara där, även fast det var med en 9åring ;) sak även dit någon gång under hösten med syrran, maja och jabob, haha! så gaalet kul med dom personerna!

sen var det ju träning 15.30 och mitt under allt började det pissregna och det slutade verkligen inte, bläää! och nu bar öser det ner :(
gillar inte regn, men jag antar väl att hösten börjar komma.


och vet ni, JAG LÄNGTAR TILL JULEN! ;o ;o
haha a... jag längtar efter en rikitgt svensk jul, men mat, kalle anka, julgran, stämningen och julklappar, men vet ni?? jag ska till egypten över jul, japp två veckor ska jag vara där och bara götta mig ! kommer bli superhärligt :)
men jag berättar mer om det när det närmar sig, är ju ändå ganska långt kvar :/

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Lina

du och jag MÅSTE bli bättre på att kommentera varandras bloggar. lova? ;)

2011-08-15 @ 15:19:17
URL: http://watchtv.blogg.se/
Postat av: Lina

Lalla, jag har sett alla utan hp part 2. Haaaha, jag och Josefine Brile hade till och med en harry potter klubb när vi var små . ;)

2011-08-15 @ 17:55:24
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback