kalas .

heeello.
först vill jag bara säga att jag var med på utbilsningsdagen idag, hade ju sjukt ont i tån igår, och det gjorde ganska ont i morse också, men inte jätte, så jag åkte med och det gjorde jag verkligen rätt i, idag var det mycket roligare övningar och allt ! fick ont i tån på slutet, men fortsatte ändå, höhö !
iallafall så har jag haft två goa fotbollsdagar, med härlig fotboll och mycket skratt !


idag så fyller även min lillasyster 12, ett stort grattis till henne !
firade henne lite imorse innan jag åkte iväg, och nu när jag kom hem, så var det bara att hoppa rätt in i duschen innan alla gästerna kom till hennes kalas . (y)
så ja, eftermiddagen och kvällen kommer spenderas hemma med massa små barn och a, allt sånt som hör till. ;)
ska försöka ta lite bilder, men a, jag är inte världsbäst på att komma ihåg det, så vi får se.

har ni haft en bra dag? :)
puss


grattis lilla skitunge
(förlåt för suddig bild)

Kommentarer
Postat av: lina

12?! vad konstigt de känns, hon kommer typ alltid att känna som om hon är 11, haha. precis som min syrra. ;) hon ska ju fylla 12 snart . <3

2011-08-21 @ 17:59:17
URL: http://watchtv.blogg.se/
Postat av: emelie koch

härligt med roliga dagar!

grattis till henne :)

2011-08-21 @ 19:53:10
URL: http://emelieefridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback