oväder

tjo !
dagen började med att jag vaknade med att regnet piskade mot rutan och åskan var verkligen otroligt hög, det blixtrade så hela rummet blev ljust för nån sekund, har aldrig varit med om något liknande ;o
men vet ni, jag älskar oväder ! så jag kröp bara längre ner under täcket och njöt ! härligt ...
somnade om och sen vakande jag ungefär 10.45.

om en liten stund kommer mormor och hämtar mig, vi ska nämligen in till backaplan tror ja det var, för mormor skulle kolla på något, och jag hade lovat att följa med.

senare ikväll ska min familj iväg längre upp i andalen, till patric o dom på kräftskiva, kommer nog bli skojsigt :)
hoppas bara inte det regnar för mycket.

hoppas ni får en bra dag. puss !


jävlar va jag älskar dig bruden !

Kommentarer
Postat av: Frida

Och jävlar vad ni är söta

2011-08-27 @ 15:35:37
URL: http://emelieefridaa.blogg.se/
Postat av: Shqiponja

Gaaash vad söta ni är :)



skulle du vilja fixa min header? :)

2011-08-27 @ 18:23:33
URL: http://mylifeasponja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback