svar på kommentar

KommentarTid 
emma om ;):
oj, va tråkigt med din bror, men skulle du vilja berätta vad som hänt med honom? skulle bli sjukt glad för är jätte nyfiken , ( svara gärna i ett inlägg)



hello, tänkte svara på en kommentar som jag fick igår. och ja ni kan ju läsa vad det står ;)
sv; det var så här att min storebror föddes den 8 augusti 1994 med ett hjärtfel, läkarna visste inte hur illa det var, dom trodde att han skulle överleva med han låg i massa maskiner och saker som skulle hjälpa honom. mamma och pappa var på sjukhuset hela tiden, men efter bara två dagar dog han. hans hjärta var så svagt att det orkade med något mer. mamma och pappa var riktigt chockade, visste inte vad dom skulle göra, det var ju trotts allt detas första barn :(
som tur va, så var jag inte född då, för då skulle allt känns sjukt mycket svårare än vad det gör.
om jag hade levt hade jag ju varit med och upplevt allt själv, och det är jag glad att jag inte gjorde.
men även om jag inte har träffat honom eller något, så saknar jag honom, tänker ofta på hur det skulle varit att ha honom här, och hur mitt liv hade sett ut då. men jag lever för honom och kommer alltid att göra ♥
11 Augusti, 22:53

Kommentarer
Postat av: caroline

fint skrivit <3

2011-08-12 @ 00:58:01
URL: http://waasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback