rakt från hjärtat

tyck att jag överdriver och spelar över (spelar dum) men jag är bara mig själv, har alltid varit och kommer alltid vara, jag försöker inte vara någon annan eller försöka få uppmärksamhet genom att spela, tro och tyck det för sig själv, men du behöver inte uppmana andra att tycka så...
jag fattar inet vad som har hänt, du har gått från att gilla mig till verkligen inte gilla mig på ganska kort tid, och det ändras hela tiden, man kan aldrig vara säker länge ?
du kan försöka trycka ner mig genom att snacka skit eller säga något som du kanske tänkt på men som inte är sant, men jag kommer alltid på något sätt att få höra det från någon annan, även fast du kanske inte är fullt seriös så ligger det alltid lite sanning bakom det du tycker... jag är inte dum!

jag vet inte vad jag ska göra för att fatta att jag inte är sån som du tror (för jag vet hur du tror att jag är) men jag kommer kämpa för att få dig att fatta. Det är du som "spelar" och tror att jag inte fattar vad du fördsöker med, men jag lovar dig, jag fattar.

visst, du kanske tror att jag inte bryr mig eftersom det kanske inte märks utåt, och det kanske gör att du försöker trycka ner mig ännu mer på det gulliga lilla sättet som du gör -.- men jag kommer aldrig att falla för det, och jag kommer aldrig sluta fatta vad du försöker med bara för att det är DU.

fortsätt du att försöka trycka ner mig, men jag står upp för den JAG är.
du kommer aldrig klara det.

Kommentarer
Postat av: emma

stark tjej <3

älskar dig tjejen !

2011-12-01 @ 20:12:54
URL: http://emmakarlssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback