10 februari 2011

hejsan läsare.

idag har det varit en helt vanlig dag i skolan.
jag stannade kvar en stund efter vi hade slutat, och när jag var i ungefär skolbacken så ringde mamma. gissa va hon sa?
vi ska åka till SPANIEN.
wiho.

asså när hon ringde visste jag inte vad jag skulle säga och så men det är såklart jätte super mega kul att få komma iväg.
och jag åker redan nu på tisdag så det var en restresa, jag tror att jag blir borta i en vecka.



men iallafall så är det fredag imon och äntligen helg och sportlov, så skönt.

men nu ska jag gå och äta och så hörs vi ikväll eller någon annan dag franför oss.


förra gången jag var i spanien, var väll åtta eller något. :)


Kommentarer
Postat av: Lina

LALLLLLLAAA DIN LILLA FJÄÄÄÄÄRT !

Vi skulle ju ha biokväll med twilightfilmerna ! ;)

hahahaha, ha en trevlig resa. :)



(jag vet, jag är så snääälll) <3

2011-02-11 @ 17:22:30
URL: http://kameramotiv.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha ! ja, de är klart . <3

2011-02-12 @ 09:00:36
URL: http://kameramotiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback