viinst

hello.

idag var det kick-off med fotbollen. startade med match mot torslanda klockan 09.20, vi spelade tre halvlekar och jag spelade hela första men sträckte låret så kunde inte vara med på resten, men vi vann med 1-0, så sjukt gött asså. :)
efter det var det in och duscha och sen fick vi pizza, mumma.
sen skulle vi då ha utvecklingssamtal med en tränare och det gick bra för mig, fick massa beröm och så, så jag ör nöjd, sen var det ju frågor man skulle svara på i grupp och sen fikade vi lite och sen hem.

nu är jag hemma hos pappa, och har precis pluggat, vi ska ha två prov i veckan, engelska och kroppen.
men nu får det räcka för idag.

just nu vill jag bara att solsidan ska börja ;)

men vi hörs imon. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback