2 veckor kvar

HELLO

denna dagen har gått väldigt fort känner jag, vi hade då träslöjd på nordlycke idag, med janne som man verkligen inte vill ha men jag kan ju inte veta det eftersom jag inte har haft han, han var helt okej första lektionen men alla säger "det är ju bara första lektionen" så vi får se hur det blir nästa vecka.

efter det hade vi bara lite olika lektioner.
men efter skolan gick jag med ebba, medea och sofia hem, vi åt och sen gick vi till ica för att köpa present till linnea och ebba skulle åka till innebandyn, där vi träffade ludde, patric och oliver och sen fabbe och jonis, men då skulle vi gå igen :(

jag gick med medea en liten stund men gick hem sen.
och nu är jag precis klar med engelskaläxan och ska typ bara chilla nu, imorgon blir det då sova över med ebba och ha kuuul ! :)

imorgon är det gympa på nordlycke -.- och sen slutar vi någon gång som jag inte kommer ihåg, men jag bloggar nog lite under kvällen när ebbapebba är med.


jag och ebbapebba älskling, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback