4 januari 2011

HEELLO

vet ni, jag har redan vant mig vid att skriva 2011, jag känner på mig att detta kommer bli ett toppen år. och det är ju positivt.

jag kom nyss hem från maxi, på väg dit träffade jag linnea som skulle möta carro och emelie på bussen och sen elin p och nadja på maxi. så jag åkte med dom och var med dom en stund. efter det gick jag till lindex och köpte nagellack. (Y)
resten av dagen ska jag inte göra så mycket, ska nog måla lite och sen kolla på ngn film. en ganska slapp eftermiddag.

men nu ska jag måla naglarna.



lila får det bli :)


kram lalla.


Kommentarer
Postat av: Maja

sjukt snygg färg !:D

2011-01-04 @ 22:10:41
URL: http://smuyltron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback