DAGENS BILD - DAGENS ORD



4. en bild på en konstig tid i ditt liv.


medea, matte och jag efter klassfotot i fyran. (hittade ingen bra bild)




4. min bästa vän(er)


en bild på en av mina absolut bäässttta vänner .
caroline wasenius, den mest undrbara person jag har träffat och fan vad jag är glad att jag har dig min lilla ängel. du har gjort mitt liv till det bästa, det finns så mycket fint att skriva om dig ,<3


maja sara glavell.
åh, vilken underbar människa du är älskling. fyfan vad glad jag är att jag har träffat dig.
vi har alltid lika roligt tillsammans och du ska veta att du verkligen är en av mina absolute bästa vänner även om vi inte träffas lika mycket som vi gjorde när vi bodde 5 meter ifrån varandra. fan vad jag saknar den tiden , <3


frida undeerbara alderblom, en sjukt roliiig, fin och underbar person som jag bara älskar av hela mitt hjärta. du är alltid så snäll mot mig.
du är en äkta vän, en vän värd att behålla. (L)
min lilla underbara prinsessa och absolute bässsttta vän.
puss.



men alla ni som inte har blivit skriva här, ni är ändå mina bästavänner och jag älskar er exakt lika mycket. <3


Kommentarer
Postat av: Maja

awww, älskar dej bästavän!

2011-01-28 @ 18:53:51
URL: http://smuyltron.blogg.se/
Postat av: fridaa

hahahahahah, den bilden kommer jag ihåg! :D

var de inte typ jag som tog den?! ;) tider det <3



lalla, jag älskar dig sjukt mycket och de hoppas jag du vet?! du är min andra halva du gör så att jag lever, du gör så att jag är glad, du gör så att det är värt att leva!

looovee you!

2011-01-28 @ 23:10:15
Postat av: fridaa

hahahahahah, den bilden kommer jag ihåg! :D

var de inte typ jag som tog den?! ;) tider det <3



lalla, jag älskar dig sjukt mycket och de hoppas jag du vet?! du är min andra halva du gör så att jag lever, du gör så att jag är glad, du gör så att det är värt att leva!

looovee you!

2011-01-28 @ 23:10:53
Postat av: caroline

älskar dig ! <3333

2011-01-29 @ 15:22:11
URL: http://caarolinewasenius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback