fair play throphy

HELLO.

just nu känner jag inte för att göra någonting, jag är jävligt arg, sur och ledsen. ni vill säkert veta varför?
jo, det var så här, våran klass kom då till final och spelade mot garnnklassen isolda. i papprerna som vi hade fått stod det j*vligt dåligt skrivet, så vi uppfattade tiden fel. det stod att finalen kommer att spelas 4x10 minuter men det var bara 2x15 minuter som dom andra matcherna. :o men då hade dom menat i papprerna att det var den stora göteborgsfinalen som spelas 4x10 minuter. :o asså FAN.

asso jag är en dålig förlorare och så men det gör mig ännu argare att dom inte skriver rätt. -.-

men vi kom 2:a och det var riktigt bra lämpat av alla tycker jag . :)
6CS.

jag spelade alla fem matcherna hela tiden och ni kan fatta att jag är trött nu asså, vill bara sova.


men lite senare kommer pappa och jämtar mig och sen ska jag då hem till han, och frida om du läser detta så kan jag bara kan komma imon. :/ men jag ska försöka.
annars LYCKA TILL.


bara för att jag älskar fotboll så galeeet mykke. !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sha! Nu har jag börjat med Dagens blogg!

MEn jag kommer lotta ut två stycken vinnare varje dag bra va ? ;)

Du behöver bara gå in hit och anmäla dig: http://majuss.se/2011/january/dagens-blogg.html#comment

Drar en vinnare imorgon!

2011-01-21 @ 16:31:36
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!



superkul att du är med i dagens blogg :D



2011-01-21 @ 17:06:36
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback