GODMORGON .

godmorgon.

ja, jag ska starx hoppa in i en dusch och sen blir det dammsugning, inte direkt det roligaste men det måste ju göras "/

som ni kanske såg i andra inlägget har jag lite saker jag måste göra idag, så jag troligtvis inte blogga fören vid 14.00 tiden igen.
men det får gå :)

imorgon kommer då mammas kompis och hennes dotter, dom är sjukt roliga så jag hoppas på en kul kväll. och sen på torsdag kanske det blir allum, hopaps på det.

men nu ska jag gå och duscha så vi ses senare.

puuss.

kommentera även i förr förra inlägget vad ni vill se mycket av här i min blogg.


Kommentarer
Postat av: fridaa

tagen från min blogg! :)

2011-01-04 @ 11:30:48
URL: http://aldeerblom.blogg.se/
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

SV : kul att du är med i dagens blogg :) Har startat en ny tävling där du kan vinna en ring genom att bara skriva en kommentar att du är med.. kika in ;)

2011-01-04 @ 12:02:50
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback