idag är det tisdag

HELLOO !

idag var det längsta dagen i skolan, lite vanliga lektioner och så, och sen slutade vi 15.30 men jag, frida, fabbe och jonis stannade kvar och typ snackade och hade kul, sen typ kastade jag ett tuggummi oaket på fabbe och så kastade han det på mej, och sen blev det KRIG. 
it's on BITCH !
 ;)

hahhah, sen gick jag hem, men mormor ringde på vägen och frågade om jag ville komma ner och möta henne och det gjorde jag, vi handlade lite och sen åkte vi bara hem.

nu ska jag typ duscha och sen inte göra så mycket mer :) 
men vi hörs imon.

puss&kram skummbanan :)

ps. jag kan fan inte hjälpa att jag skrattar och andas så konstigt när alla kittlar mig i skolan, mobba inte -.- ;)



sshhit, klassresan i 4an, gud vad små men såå söööta. !
älskar er brruudar .


Kommentarer
Postat av: emelie

omg... ;o

iloveu

2011-01-18 @ 19:44:18
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!



superkul att du är med i dagens blogg :D



2011-01-18 @ 20:26:56
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-01-19 @ 17:20:01
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

usch, sicken bild ;) <3

2011-01-20 @ 16:32:18
Postat av: ebba

glömde skriva namn ;p

2011-01-20 @ 16:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback