mini shopping

HALOJSAN

senaste inlägger uppdaterade jag precis innan vi skulle åka och lämna ebba hos henne, vi körde ner henne och hennes saker men jag och ebba gick upp till ludde och lämnade en present till han eftersom han fyller år idag, när vi kom var även patric och fabbe där. :) hahah.

efter det gick jag ner till ica, gick in på lindex och kollade om jag kunde hitta något snyggt till festen ikväll. och det gjorde jag (Y)
köpte en tröja, örhängen och hårrosetter :)

just nu sitter jag och typ göt ingenting, kollar lite på skidskytte på tv, finns inget att kolla på :(

men vi hörs kanske senare.
glöm inte att fråga något i frågestunden . !

det jag köpte:




puss&kram


Kommentarer
Postat av: ebbs

mycket snyggt stuff!

2011-01-15 @ 17:52:28
URL: http://eebbasand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback