my day

HELLOO!

dagen har gått ganska fort, bengt-åke var sjuk idag med så vi hade vikarie i musiken :) men 13.45 var jag tvungen att gå för jag skulle till tandläkaren :s
egentligen var det bara en lite koll men jag ska dit på måndag och dra ut en tand, han sa att jag hade jätte bra tänder så jag sk inte dra ut för att dom är dåliga utan det var så att jag har en för mycket mjölktand som sitter ivägen så att en hörntand inte kan växa ut :( så den mjölktanden ska ut. shhiit, jag är svin nervös :s
(har aldrig dratt ut en tand förut) ngn som vet hur det känns?

men iallfall så åkte jag tillbaka till skolan efter för klassen slutade ungefär då, sen gick carro med mig hem, jag målade hennes naglar, vi typ snckade om festen och hade lite kul ;)

imorgon blir det en ganska slapp dag förutom fotbollsträning :)

puss&kram


Kommentarer
Postat av: caroline

jag har dragit ut en tand.. det gör inte så ont när dom väl gör det. men bedövningen är ääääcklig ;)

2011-01-26 @ 15:54:39
URL: http://caarolinewasenius.devote.se
Postat av: Elin

jag har dragit ut 4ra elr 5 tänder... Det gör bara lite ont men det är inte farligt. <3

2011-01-27 @ 15:06:46
URL: http://golfproffset.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback