nu bloggning

Hejsan.

ja, jag har ju inte kunnat vara inne på datan på hela helgen vilket är väldigt tråkigt, men nu bloggar jag igen. helgen har varit helt okej, ganska slapp och sköön :)

idag var det måndag igen och vi slutade 13.00, (Y)
sen gick jag hem till frida för hon skulle hämta pengar och sen gick vi ner till ica och åt korv, sen träffade vi ludde och patric. men sen drog jag hem till ebba och vi typ chillade lite och jag kom på en svin bra låt och så tyå kaxade vi lite med några 4or :) hahaha.
vi var även lite med matte och fabbe men det var verkligen lite.

:)


och jag har tänkt att det kanske är tråkigt att bara höra om min dag i varje inlägg så nu några dagar framåt tänkte jag ha det så här att varje tänkte jag ha ngt som kallas "30 bilder, 19 ord." (tagen från min vän majas blogg, www.smuyltron.blogg.se)  och det kommer då att se ut såhär: 

Dag 1 – Beskriv dig själv med tre ord
Dag 2 – Det godaste du vet
Dag 3 – Favorit sport
Dag 4 – Min bästa vän

Dag 5 – Önskeoutfit
Dag 6 – I min handväska

Dag 7 – En ny bild på dig själv och 4 faktan

Dag 8 – Mina syskon

Dag 9 – Bästa årstiden på året
Dag 10 – 10 saker du ser fram emot

Dag 11 – Det här hade jag på mig idag

Dag 12 – Något du älskar

Dag 13 – En bild på dig förra året och en från idag

Dag 14 – Favorit affär
Dag 15 – Det här får mig att må bättre

Dag 16 – En person du skulle kunna offra livet för
Dag 17 – Dagens roligaste sak/person/händelse
Dag 18 – Bästa bloggen
Dag 19 – Det här saknar jag






1:a dagens bild: En person som du umgås mycket med

 
2:a dagens bild: En bild på dig själv
 
3:e dagens bild: En bild på någon i din familj.
 
4:e dagens bild: En bild på en konstig tid i ditt liv
 
5:e dagens bild: En gammal bild på dig själv
 
6:e dagens bild: En bild på du och en vän du inte varit med på länge
 
7:e dagens bild: En bild som du aldrig lagt upp
 
8:e dagens bild: En person som du saknar
 
9:e dagens bild: Någon i din släkt
 
10:e dagens bild: Någon du tycker är väldigt snäll
 
11:e dagens bild: En person du kan berätta allt för
 
12:e dagens bild: En bild på din vardag
 
13:e dagens bild: Du och någon klasskompis
 
14:e dagens bild: En bild som påminner dig om gamla tider
 
15:e dagens bild: En person som du beundrar
 
16:e dagens bild: En bild på dig själv
 
17:e dagens bild: En ovanlig bild
 
18:e dagens bild: En bild på din fritid
 
19:e dagens bild: En person som är snygg
 
20:e dagens bild: En bild på dina närmaste
 
21:a dagens bild: En persons om alltid ställer upp för dig
 
22:a dagens bild: En bild på en tid du saknar
 
23:e dagens bild: En bild från i sommras
 
24:e dagens bild: En bild som gör dig glad
 
25:e dagens bild: En person som alltid gör dig glad
 
26:e dagens bild: Någon/några du alltid har roligt med
 
27:e dagens bild: En bild som du alltid skrattar åt
 
28:e dagens bild: En tokig bild
 
29:e dagens bild: Den nyaste bilden på dig själv
 
30:e dagens bild: Någon du aldrig kommer släppa taget om


om ni inte fattar kommer ni nog att göra det efter ett tag :)

men nu ska jag öva lite till på engelskan, fattar inte ens att vi har så mycket i läxa :s
men jaja.,

puuss&kram

Kommentarer
Postat av: Maja

ttack för länk babe (L)

2011-01-25 @ 17:49:37
URL: http://smuyltron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback