oj, ganska dålig bloggning? :o

HEJSAN.

oj, det har blivit ganska dålig bloggning dom senare dagarna, men det ska genast rättas till.

igår var det då fredag vilket betydde att ebbapebba skulle komma och sova över, vi gick först till ica med fabbe, ludde och jonis, sen gick vi hem till ebba för att hon skulle packa och lite så. och jag ramlade typ 20 gånger på väg hem? :o
vid fem tiden kom mamma och hämtade oss. väl hemma åt vi lite och så sen kollade vi på sex and the city, grymt bra men jag har sett den så många gånger nu.

senare bestämde vi att vi skulle köra tävling mot fabbe om vem som kunde vara uppe längst, vi vann, tror jag ;)
hoppas det iallafall.


och idag vakande vi ganska tidigt, gick upp och åt frukost och sen har vi inte gjort så mycket mer, men snart så ska vi åka och lämna present till luddekudde som fyller år. GRATTIS bäästiis ;)
hhahha.
sen ska ebba på typ handbolls vm och jag ska nog bara hem och inte göra ngt.

sen ikväll blir det då fest hos linnea, grymt skojsigt, tar med mig lillkameran iallafall så det blir lite bilder.
men festen är slut elva så jag får se om jag orkar blogga efter det :)

annars får ni ha en bra dag allihoppa.

puss&kram


Kommentarer
Postat av: g

2011-01-15 @ 15:36:14
Postat av: Fabbelito!!

jag VAnn

2011-01-15 @ 15:36:42
Postat av: LINA

din lille bus, glöm inte länken ;)

2011-01-15 @ 17:11:04
URL: http://bratzparradi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback