ullared

HEJ SÖTNOSAR

idag fick jag ställa väckarklockan på tidigt, skulle nämligen med till mormors jobb, så nu har jag jobbat lite också ;)
ungefär vid halv tolv åkte vi till ett cafe och åt lunch. efter det mötte jag och mormor mamma och så åkte vi till ullared.

det var väldigt väldigt lite folk, nästan ingenting, det var riktigt skönt att gå där, men dom hade typ inga snygga kläder, och dessutom var detta min födelsedagspresent av mamma, men jag är nöjd ändå.
jag köpte tre linnen, ett rosa, ett lila och ett svart, ett par jeans, en tjocktröja, underkläder, sockar och pyamas, det är liksom sånt man behöver :)
och sen köpte jag även ett par skor, det var typ något uggs liknande, men väldigt höga och snörade där bak, skit snygga och jag bara älskar dom.

det jag köpte:


jeansen


och ett svart men jag har ingen bild på det .

pyamaströjan

och pyamasbyxorna
bara så att alla vet älskar jag ullareds pyamasar, har köpt en ny varje gång jag har åkt dit :)




så vad tycks? :D
jag är jätte nöjd.

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Lina

Niiiiccce ! :D



(omogen kommentar, hmmm.... JA!)

2011-01-08 @ 10:15:06
URL: http://bratzparradi.blogg.se/
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Fin blogg du har! :) Var gärna med i DAGENS BLOGG, kram!

2011-01-08 @ 11:10:01
URL: http://ellminas.blogg.se/
Postat av: caroline

svinsyggt alltihop :D <3

2011-01-09 @ 16:01:06
URL: http://caarolinewasenius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback