andra matchen


heeejsan !
idag samlades vi på åby redan klockan 10.00 för att matchen mot enskede startade 11.00. shit, dom var faktiskt bra, men det var vi också.
nästan hela matchen stog det 1-1, men sen när det bara var någon minut klämde dom in ett till mål -.-
precis efter var vi rikitgt nära på en hörna, men nej, :(
så denna matchen slutade tyvärr förlust :/ men jag är riktigt taggad för att möta zenith imorgon, kom igen nu tjejer! :D

starx ska jag åka och möta mormor på backaplan, ska sova hos henne ikväll också. :)
pusspuss


har typ inga andra bilder ....

Kommentarer
Postat av: emelie koch

jag med, grymt taggad och nästa match kommer gå mycke bättre för mig så jag inte förstör igen!

mitt otroligt grymma fotbollsproffs på bilden!

2011-07-19 @ 16:28:15
URL: http://emelielinneakoch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback