arena senter och stan


skolavslutningen.


heeejsan ! ♥
kom hem från stan ungefær vid 19.00 tiden, med massa påsar i min hand !

jag ocg min faster åkte in till arena senter ungefær klockan 11.00, det var sjukt lite folk och jætte hærligt att gå omkring dær. hittade lite småsaker dær inne som jag ær jætte nøjd med.
efter det drog vi ut på stan och kollade runt, dom hade sjukt många affærer med super snygga klæder, blev helt kær ju !

men jag fick allt med mig några påsar hem, och inte bara klæder heller, thihi :) och så fick man ju en mysig dag också ;)
kommer lægga upp allt jag køpt nær jag kommer hem till sverige igen.

imorgon åker vi upp till resten av pappas slækt i iveland, hoppas på att få bada i kulparna eller på en super mysig strand med hopptorn m.m, man måste ju åka båt dit ut också, gilla !

ha en bra kvæll, pusspuss



Kommentarer
Postat av: caroline

nyfiken på vad du kööpt :D

önska ja va med dig iår också, så jag skulle kunna få SHOPPA LOSS!!!

2011-07-29 @ 01:18:35
URL: http://waasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback