:)

heeeeejsan :)
sitter just nu hemma hos min pappas faster, inte så mycket att gøra hær, så jag fick låna datorn, tihihi !
ær verkligen sjukt trøtt idag eftersom att det ær grymt varmt hær så jag har næstan inte sovit någonting i natt. Men iallafall så åkte vi bort till kulaparna igen och badade lite, så himla friskt och skønt vatten dær :)
fick med mig lite bilder dærifrån också, dock inga som blev så bra eftersom jag glømde kameran hemma i sverige så fick ta med den lilla mobilkameran ;)
men det ær ju bættre æn ingenting.

och a.... nu sitter jag hær.

ikvæll tror jag det blir att bara slappa och kolla på tv eller något annat liknande. och imorgon blir det grillkvæll med massa folk.
ha de bra, pusss !

Kommentarer
Postat av: caroline

åh, härligt!

kommer han dära snygga till grillkvällen? :D

ha de gött!

2011-07-31 @ 16:28:29
URL: http://waasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback