live from norway !


haha, yes sitter just nu i norge hos min faster :)
som ni kanske vet, eller inte vet så ser vissa bokstæver lite annorlunda ut, så det kommer se lite konstigt ut, men det får ni stå ut med ;)

det ær alltid lika jobbigt att åka båt och bil hit, riktigt tråkigt. men nu ær det klart och nu ska jag bara njuta va att træffa alla igen.
imorgon vet jag inte vad vi ska gøra, hanna vill åka och fiska så vi får se.

det finns en data hær som jag kan låna, så den kommer jag anvænda lite då och då :)
dock kommer alla inlægg att vara bildløsa eftersom jag inte kan ladda upp eller ta bilder från denna datan, men hoppas det går bra ændå :)

godnatt och sov gott ! puss

Kommentarer
Postat av: caroline

vem va din faster nu igen ? :D

åååh, de va helt seriöst ett ååååår sedan jag va där och jag saaaaknar de såå :((((

2011-07-25 @ 23:53:26
URL: http://waasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback