lördag


dagen började med att jag typ städade det första jag gjorde när jag vakande, kände att jag VILLE städa ;o hur man nu kan vilja det, så ja, det gjorde jag... ??

nu sitter jag hemma hos mamma och jag, hanna, nicke och pappa ska snart åka in till stan och sen åka och hämta ut biljetterna till den sista harry potter filmen, som börjar klockan 17.40 :)
hoppas verkligen att den är bra !

sen tror jag nog att alla vet vad som har hänt i norge ? det är ju helt fruktansvärt, och jag som ska dit på måndag :s dit jag åker varje år ligger inte alls så långt från oslo och den lila ön som blev drabbade av olika saker, det känns inte alls bra, även fast jag måste tänka positivt och njuta av det goda, jag har det ju alltid bra där, det är ju liksom den ända släkt jag har som bor där, så ja det kommer nog bli bra ändå.
norge är verkligen ett undebart land, och jag älskar det med tanke på att jag är mer norsk än svensk !
(vissa kanske inte visst det)

pusspuss !


yngsta kusinen i norge, så goo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback