riktigt go dag


heello readers ♥

min dag har varit helt awesome, började med sista träningen innan gothia imorse, det var riktigt härligt och en rolig träning, nu känner man sig verkligen superduper mega taggad inför gothia!.
efter det kom elin och moa till mig för dom skulle ner och bada, så jag drog med dom och följde sedan med hem till moa :)

vi kollade såklart på damernas match mot frankrike, och yes 2-1 till wonderful sweden, gött !
och vet ni? nu när dom vann kommer dom troligtvis komma till ullevi (gothia invigningen) på måndag för att hyllas, då kommer jag och världens bästa tjejer sitta där och hylla dom !
HELT AWESOME JU!

när matchen var klar gick vi ut óch spelade kubb, fotboll och lite smått & gott, haha !
tack goingar, ni gjorde min dag !

 
match mys !

Kommentarer
Postat av: Emelie koch

helt awesome!!!!



åh låter som en härlig dag! :D

2011-07-16 @ 23:36:14
URL: http://emelielinneakoch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback