skadevi cup


fredag: dagen började med att man fick gå upp tidigt för vi skulle ta tåget från centralen klockan 08.42, vi var framme i skövde ungefär en timme efter, vi skulle bo på hotell som bara låg typ 200 meter från centralen, gött. och sjukt lyxigt att bo på scandic hotell med riktiga sängar och frukost buffe!
jag tror vi har sovit bäst av alla på hela cupen ?
men vi hade våran första match klockan 13.00, och innan det åt vi lite lunch, sen packade vi och åkte iväg med våran mini-buss till planerna ;) 
första matchen spelade vi mot ekerö och vann med 4-1, vå kämpade gött och förtjänade den segern, sen åt vi middag och så hade vi ännu en match klockan 18.30 mot våmbs IF, 0-0 slutade den matchen men vi hade spelet och aa....
efter det åkte vi hem och chillade på hotellet.!

lördag: första matchen var inte fören klockan 12.30, så vi behövde inte gå upp jätte tidigt, denna matchen stog jag över (alla skulle stå över en). var grym hejaklack iallfall - höhö -
men tjejerna kämpade till tusen och vann över örebro med 2-0 . (y)
sen hade vi inga mer matcher den dagen eftersom vi kom 1:a i gruppen och till A-slutspel, så hela gänget gick och åt lunch och sen stack vi iväg till Arena Skövde, där dom hade ett badland, grymt roligt! blev förföljd av en kille som var jävligt skum, han var lika gammal som oss och bara började snacka, och sen följde efter :s
sjukt skum!
aja, vid 18.00 när det stängde drog vi hem och typ hade myskväll med tjejsnack ! ;)

söndag: huh, upp tidigt för att spela kvarsfinaaalen klockan 10.00, men det gör inget, vi var sjukt taggade och skulle verkligen vinna denna matchen över mariestad, och vad gör vi inte ?? jo, utklassar med 5-1 (utklassning för att vara kvartsfinal)
en goo känsla efter det, men sen var det bara att ladda om ingöt seeeemifinaaalen mot IK centern (ett grymt duktigt lag) där blev det tyvärr förlust :( men vi kämade och gav oss inte.... det är sjukt bra.
men serriöst, 3:a av ca 30 lag är ju hur bra osm helst, jag är helnöjd och hoppas att alla andra också är det, eller?


ja, jag tror inte att någon orkar läsa allt detta, men jag hoppas. så aa.... det har varit en grym helg med min goa tjejer, :)

pusspuss



- ( funkar inte att ladda upp bilder ) -

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag orkade :)

2011-07-03 @ 21:35:04
URL: http://fridaalderblom.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag orkar läsa o du är grym!

2011-07-03 @ 22:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback