tillbaka


heeeello.
ni kanske märkte att jag inte bloggade på hela dagen igår... ?
det var för att jag drog till liseberg och var där nästan hela dagen, och när jag kom hem då var det dax för fotbollsmatch (träningsmatch) mot älvsborg, dom var grymt duktiga och tuffa men vi tog hem det tjejer ;) UNDERBART!
och efter den var jag så trött att jag bara gick och la mig i soffan och kollade på damernas semifinal mot japan!
allt som började så grymt bra med öqvist's snygga mål, bara gick åt *******. 
sjukt dåligt spelat av våra svenskar ..... 
vad hände egentigen ? 

men iallfall så har jag varit så där konstigt trött idag också och knappt orkat göra något alls :/ det är ju skit väder ute med regn hela tiden så man har ju inget att förlora iallfall. 

hoppas på bättre väder imorgon. pusspuss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback