26 juni 2011

hejsan och hejsan.
ja, hoppas ni har haft en bra och härlig dag i solen, det har jag eller aa typ.
jag och mormor åkte nämligen till en strand, det var super härligt att bara ligga där och götta sig, jag hade glömt bikini, så det blev inget badande men det var jätte varmt i vattnet.
på vägen hem stannade vi även i kungsbacka och kikade in i några små och okända affärer, hittade nästan inget förutom en liten sak. ett linne, super fint, sommrigt och jätte skönt, älskar det!
och imorgon ska jag, caroline och lina ut på en fotorunda, yäää. hoppas på månha bra bilder, kanske blir en ny header, eller nej...
men det kommer bli super skoj, ska även ha detta linne på mig då. AWESOME !
men ha en bra dag. puss
fint/fult? vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: caroline

jättesööött :D

2011-06-26 @ 19:28:29
URL: http://waasenius.blogg.se/
Postat av: emelie koch

gaash vad fint!!

2011-06-26 @ 20:57:57
URL: http://emelielinneakoch.blogg.se/
Postat av: linnea

ååh, vad fint !

2011-06-26 @ 22:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback