dag 1 - presentera mig själv



jaha, okej.....

jag heter egentligen alexandra, men man hör bara lalla, det är alltså mitt smeknamn som jag har haft hela livet, jag är 13 år sen den 27 januari.
jag lever mitt liv i ett litet hus vid havet i den underbara och goo'a staden göteborg, helt fantstiskt.
har just nu sommarlov men till hösten ska jag börja 7:an, och då är det lite specielt för jag och min vän ska nämligen börja på änglagårsskolan. :)

det absolut bästa jag vet är FOTBOLL, det är det jag lever för.
mina intressen är ju då fotboll, vara med kompisar, killar, musik, kläder och ja.... det mesta som 13-åriga tjejer brukar tycka om. jag är alltså ganska normal, tror jag.


är det något mer ni vill veta så är det bara att kommentera, så ska jag svara på det ;)
men hoppas det duger. puss



Kommentarer
Postat av: Frida

Lalla, du är fan inte normal! :D

Du är som du är och det kan ingen ändra på <3

2011-06-24 @ 00:33:13
URL: http://fridaalderblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback