friends


idag har det varit en riktigt goo dag med vänner.
moa, emma, carro och nadja kom ner till mig vid 13.30, vi drog ner till badet och badade och solade typ, innan vi cyklade upp till moa för att kolla på damernas vm-match, vi tröttnade ganska snabbt ;) så vi gick ut och spelade kubb och fotbollskubb, yää!

efter det drog vi ner och badade och stekte lite i solen igen. gött !
men nu är jag hemma och hoppas att man har fått lite färg, inte för jag tror det men.. ?


imorgon ska jag och caroline ner till hästeviksbadet tror jag, där ska vi vara hela dagen och bara götta oss innan en goo fotbollsträning.. ;)
jag vill bli pepparkaka !


vill ni att jag ska ladda upp mer bilder från fotorundan ?? 
isf gör jag det ikväll (eller senare)
pusspuss




ni gjorde min dag, älskar er (L)

Kommentarer
Postat av: emelie koch

så finaa!!



sv: kungsgatan, kompassen, nordstan där :D

2011-06-28 @ 20:01:32
URL: http://emelielinneakoch.blogg.se/
Postat av: emelie koch

och, jaa mer bilder!

2011-06-28 @ 20:02:58
URL: http://emelielinneakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback