morgon

godmorgon.
dagen började med att jag vaknade och gick och kollade på temperauren ute, eftersom jag ska vara med caroline en heldag på stranden ska det ju vara gött ute, och gissa vad?? det är 37,7 grader i solen ! :D
äntligen känns det som SOMMAR.
japp, som sagt, jag ska nog dra mig mot caroline när jag har snackat med henne, tror inte hon har vaknat än... så vi får se när det blir.
sen klockan 17.30 är det fotbollsträning, huh kommer bli jobbigt i denna värmen.
nu till helgen drar jag även med laget till skövde för att spela skadevi cup, och det ska vara 30 grader och sol typ varje dag, det är la bara att försöka överleva :s
hoppas ni får en bra dag i det goa vädret, bloggar efter träningen.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: emelie koch

finaa!

ha en bra dag :)

2011-06-29 @ 10:55:34
URL: http://emelielinneakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback