skolavslutning 2011


SKOLAVSLUTNING 2011

dagen började med att vi skulle samlas i klassrummet 08.30 för att äta tårta, prata och cissi skulle dela ut saker och få lite saker, det var trevligt även fast jag inte gillar tårta höhö...
ja, det var ju några som började gråta men jag klarade det, kändes som jag skulle göra det eftersom att detta är sista året på skutehagen, sista året med min underbara klass och sista året med cissi...
.... för i sjuan drar jag och min vän till änglagård :)

sen klockan 09.30 började själva avslutningen i matsalen, eftersom att våran klass inte skulle göra något satt jag mest och tittade på alla andra.
som vanligt var det allsång, rekorn talar, några dansgrupper och en sång men sen även min fina vän emelie guth som sjöng "save me for a day" helt själv, hon var grymt duktig, åh.....
sist men absolut inte minst var det ROSUTDDELNING, yääää det var verkligen sorligt men roligt på samma gång, många känslor i den stunden asso!
sen sprang hela klassen ut och vi fick SOMMARLOV, på skolgården mötte vi alla föräldrar och vi tog massa kort med klassen och vänner..... vänner för livet ( L )

jag tror verkligen att ingen kommer att sakna våran klass så mycket som jag, även fast alla säger det så känns det så, jag saknar alla redan..
under dom här tre åren har vi blivit som en stor familj, ibland har man velat att vissa personer bara skulle sluta och att man aldrig mer ville se dom, men hade alla personer varit med hade det inte blivit samma sak... det är det som gör hela grejen
vi är som ett stort pussel, en stor familj, en familj men aldrig kommer att glömma, ALDRIG.
'4s
5s tärnan
6c skonaren'

minnen:
* skolfotot i fyran
* cykelutflykten till knippla (4an)
* spökbollstuneringen (4an)
* skolavslutningen i fyran när vi sjöng "grease"
* energikicken (5an)
* klassresa till hyppeln (5an)
* skolavslutning i femman när vi sjöng "hey soul sister"
* första dagen efter lovet mellan femman och sexan
* julavslutningen (6an)
* fair play (6an)
* FÅRUP 2011 (6an) ♥
* skolavslutningen (6an) ♥
* ALLA UNDERBART ROLIGA DAGAR I SKOLAN...

får nästan tårar när jag skriver detta... (L)














Kommentarer
Postat av: caroline

de är bilder tagna från min blogg bland annat va ?;o<3

2011-06-17 @ 00:53:34
URL: http://waasenius.blogg.se/
Postat av: LINA

vad fint, men de sista var lite likt de jag skrev med familj och pussel. INGET illa menat. och du ska INTE ändra. :)

jättefint i övrigt.

2011-06-17 @ 09:04:48
URL: http://watchtv.blogg.se/
Postat av: linnea

ååh våran klass slår ingen, den bästa läraren och dom bästa eleverna på hela skutehagen gick i 6 C S <3 <3 <3

kommer aldrig glömma hur jävla roligt vi har haft det under tre år och INGEN klass kan slå den här !

älskar 6 C S så mycket att jag gråter när jag tänker, '' nu är vi inte 6 C S längre,faaan jag vill inte splitras jag vill bara vara kvar i all evighet med 6 C S !! :'(

2011-06-18 @ 00:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback