-.-


skolan var då som vanligt idag. sista lektionen var det "våran fantasy värld" och ja, jag ska måla den goda hjälten, bestämde att det skulle vara en tjej så......, nu när vi håller på med fantasy i skolan så har jag börjat måla massa sånt, vet inte varför men ni kanske kommer få se en sån teckning lite då och då :)

när jag kom hem från skolan åt jag lite och sen slappa jag vid tv:n, helt plötsligt vaknar jag av att telefonen ringer, det var mamma. jag hade somnat :s
så hon stressade mig att göra mat och sen dra till träningen. men tröttheten vann så jag bara la mig ner igen och tänkte "ska bara vila 5 minuter till".........

......... klockan 18.10 vakna jag igen och hade missat träningen ,. !  smart...

men iallafall kan man inte säga att jag är trött nu så jag kommer nog somna ganska sent ikväll, ska nog passa på att plugga inför engelska provet på fredag.

pusspuss .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback