fredag


åh va skönt !
denna veckan har gått fort men det är alltid lika skönt med helg :) just nu är jag hos mamma, ska snart äta men sen ska jag åka iväg till pappa eller kanske sova hos mormor, vi får se.

iallafall så har det varit en helt okej dag, vi började ju 09.20, men innna det stack jag och ludde hem till ebba klockan 08.30 och käkade pannkakor där, haha! vi bestämde igår att vi skulle komma till henne och äta frukost, och så blev det pannkakor, mumma!
men det blev inte så bra på gympan när man skulle springa 2 kilometer efter att ha ätit 3 pannkakor till frukost :/ men det gick bra.!

efter skolan var det hem och äta och sen dra iväg på fotbollsträning! ÄNTLIGEN.. seriöst, ingen kan fatta hur mycket jag har längtat.

men nu ska jag äta, mamma ropar.
P U S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback