ganska rolig dag

heeeeeeejsan..

ja, idag har det hänt ganska mycket, på förmiddagen åkte jag till ikea med mamma och pappa, vi skulle köpa massa småsaker och jag skulle även köpa en ny säng, äntligen en bredare ! :)

efter det åkte jag och mötte frida på nisse platsen för vi skulle åka till liseberg :)) årets första, vi åkte typ allt kul, men sen skulle vi gå och åka atmos fear, men det vat lång kö och vi skulle typ hem då så vi hann inte :( men det får bli nästa gång, tar nog inte lång tid inna jag är där igen.

efter det åkte jag med frida hem och vi gick till fabbe, gjorde väl inte så mycket.
sen kom pappa och hämtade mig vid 22.40, och nu är jag hemma igen :) har haft en både rolig och tråkig dag.
tyvärr så glömde jag helt bort att ta kort, frida försökte få på mig men jag är för snabb ;)

så det får bli en liten google bild :)
P U S S !


typ den vanligaste atmos fear bilden, men jaja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback